Targi zrobiły na mnie pozytywne wrażenie, każdy mógł na nich znaleźć coś dla siebie. Szczególnie cenna była możliwość spotkania z ekspertami druku 3D, zobaczenia nowych konstrukcji oraz rozwiązań technicznych. Z powodu braku możliwości zobaczenia całej gamy drukarek firmy 3Novaitca na Dniach druku w Kielcach moje pierwsze kroki po wejściu do budynku Politechniki skierowałem w stronę stoiska tej firmy. Drukarki robią wrażenie. Przyznam jednak, że stoiska innych wystawców również wyglądały imponująco. Podczas rozmowy z wystawcami można zauważyć coraz większe skupienie się na konkretach. Zdarzały się jeszcze osoby opowiadające bajki, ale stanowią one raczej nikły procent wystawców.

Szczególne podziękowania składam organizatorom szkoleń w których mogłem uczestniczyć. Rozmowa z Panem Krzysztofem z 3Novatica wyjaśnia w 5 minut to co samemu czasem szukamy wiele dni ……

Na targach spotkałem również przedstawicieli z Kielc, co automatycznie spowodowało porównanie, gdzie organizowana jest lepsza impreza. W chwili obecnej nie potrafię zdecydować, a może niema takiej potrzeby ?

 

Link do filmu z targów: http://www.youtube.com/watch?v=qNu_3goiO_Q

 

Zdjęcia z targów 3D SHOW 2014

5

Nowa Warszawa  – Materialise

A2

3NOVATICA

D2

HotRod Henry – Aye Aye Labs