W związku z tym, że Dni druku 3d są imprezą cykliczną kolejny raz mogłem uczestniczyć w tym wydarzeniu. Porównując ostatnie Dni druku z poprzednią edycją można zauważyć wyraźnie dążenie organizatorów oraz wystawców do podnoszenia jakości organizowanego przedsięwzięcia. Zmiana miejsca zorganizowania IV Dni druku pozytywnie wpłynęła na moją ocenę imprezy. Oczywiście poprzednie miejsce również miało swoje zalety jednak nowoczesny budynek Instytutu of Design robi wrażenie. Wprawdzie to gdzie można oglądać drukarki 3D ma drugoplanowe znaczenie a najważniejsze jest to co można oglądać to jednak doceniam podjętą decyzję. Oglądając stoiska poszczególnych wystawców widać, że znaleźli się tam prawie wszyscy którzy mają coś do powiedzenia w zakresie technologii druku 3D. Moim głównym celem wyjazdu do Kielc było zobaczenie drukarki Flexa firmy 3Novatica. Zaprezentowana konstrukcja bardzo mi przypadła do gustu z tego względu, że jest specyficznie „ascetyczna”, mam na myśli zabudowanie elektroniki, kabli, silników co powoduje wrażenie lekkości całej konstrukcji. Możliwość zobaczenia innych konstrukcji na żywo było również dla mnie cennym doświadczeniem.

Dla tych, którzy nie mogli uczestniczyć w tym wydarzeniu zamieszczam link do filmu.  https://www.youtube.com/watch?v=pxb855gw26s

 

  
m1m2

Dni Druku 3D od pierwszej edycji odbywają się w Kielcach. Są najważniejszym wydarzeniem popularnonaukowym i kulturalnym, które jest organizowane przez FabLabKielce. IV edycja wydarzenia odbyła się 6 września 2014 r..

 Kielce09_2014

 Źródło http://centrumdruku3d.pl/iv-edycja-dnia-druku-3d-kielcach-podsumowanie/#prettyPhoto